Bootcamp

bootcampAfwisselend in de buitenlucht verschillende oefeningen in groepsverband doen.

Warming up
Uiteraard begin je met een warming-up van ongeveer 20 minuten. Deze is elke les weer anders, zodat het afwisselend blijft. Vaak krijg je in de warming-up ook uitleg over de techniek van het (hard)lopen. Daarna doe je met de groep een grappig, maar natuurlijk vermoeiend (tik)spel om de warming-up af te sluiten.
Intensieve intervaltraining 
Na de warming-up krijg je een intensieve intervaltraining. Hierbij maak je onder leiding van de trainer gebruik van alle natuurlijke elementen. Het hoofdonderdeel is hier het hardlopen. Ook doe je veel estafettes. Verder ligt het accent op spierversterkende oefeningen; jumping jacks, bumpees, opdrukken, dippen, buikspieroefeningen enz. Je wisselt individuele oefeningen en oefeningen in tweetallen met elkaar af.
Cooling down 
De training wordt afgesloten met een cooling down.
Advertenties

2 reacties op Bootcamp

  1. B zegt:

    hallo, is er vanavond en donderdagavond extra bc les in wijdenes???

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s